marca 19, 2020

Odpuszczenie

Dlaczego tak ciężko jest odpuścić? Ciągle winimy siebie o działania innych ludzi, o ich nastroje i humorki. Przynajmniej ja tak robię. Zostając skrzywdzoną zawsze analizuję co poszło nie tak i dlaczego ktoś zachował się tak a nie inaczej. Następnie zrzucam winę na siebie, to ja jestem ta zła i próbuję zakłamać rzeczywistość, że jest inaczej. Smutek, wyrzuty sumienia i takie tam. Kolejno po tym przychodzi chęć zemsty. Ale nie chcę się mścić. Trzeba nauczyć się odpuszczać i obserwować kolejne zdarzenia. Nie ma znaczenia jak bardzo ktoś źle nas potraktował. Niektórzy krzywdzą świadomie, inni nieświadomie.



Wydaje mi się, że w większości przypadków (moim zdaniem i na podstawie wielu dogłębnych analiz) ludzie robią to nieświadomie, gdyż mamy różne osobowości i charaktery. Coś, co dla jednej osoby może być normalne i naturalne, inna osoba może odebrać inaczej. O świadomym krzywdzeniu lepiej nie wspominać. Jestem zdania, że karma wraca i jeśli ktoś chce celowo zrobić komuś przykrość to prędzej czy później ta przykrość może wrócić do tej osoby. Cóż więcej mogę dodać? Nie krzywdźmy siebie i odpuszczajmy innym winy.

Right now, I'm over it.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka ^^ Jeśli chcesz skomentować wpis, upewnij się, że przeczytałaś/przeczytałeś cały. Nie potrzebuję spamu bylejakimi komentarzami z dopiskiem "zapraszam do mnie" :)

Copyright © Syljens , Blogger