lutego 22, 2020

After 3 am

Wszyscy mamy swoje za uszami. Możemy się wypierać, że nie, ale wtedy nie jesteśmy szczerzy sami przed sobą. Ludzie to materialiści, a każdy z nas dąży do zaspokojenia swoich potrzeb. Nawet pomaganie innym ludziom może być korzyścią samą w sobie. Kiedy nie otrzymujemy tyle, ile chcemy to wycofujemy się, szukamy innych źródeł zysku. Kogo próbujemy oszukać, że jest inaczej?

Trzeba się przyznawać do błędów i znać swoje wady. Uciekanie od problemów nie jest niczym dobrym, ponieważ z czasem ich liczba narasta, co jest później bardzo kłopotliwe do ogarnięcia.

Jestem świadoma mechanizmów rządzących psychiką ludzką. I to najbardziej boli. Boli mnie to, że jestem masochistką jeśli chodzi o psychikę. Ciągle analizuję i nie potrafię przyjąć pewnych faktów do siebie. Cierpienie sprawia mi satysfakcję, co nie jest zdrowe, ale sama się na nie godzę.

Chciałabym usłyszeć, że da mi się pomóc. Ale powoli i na to tracę nadzieję.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka ^^ Jeśli chcesz skomentować wpis, upewnij się, że przeczytałaś/przeczytałeś cały. Nie potrzebuję spamu bylejakimi komentarzami z dopiskiem "zapraszam do mnie" :)

Copyright © Syljens , Blogger