lipca 13, 2019

Spontan.

Obserwując swoje zachowanie i wydarzenia z przeszłości pod kątem podejmowanych decyzji.
Wszystko praktycznie robię spontanicznie. Czy to chodzi o nawiązanie nowej znajomości, zerwanie jakiejś, wybór szkoły, zakupy, to co związane jest z wyglądem.
I wiesz co? To są najlepsze decyzje, jakie podejmuję. Nawet jeśli coś okaże się nietrafione - przynajmniej wyciągnę jakieś wnioski z popełnionego błędu. 
Na dany moment nie żal mi niczego. Zupełnie niczego. Nie da się uniknąć ryzyka. 
Cokolwiek robię, robię to na maxa. Nie raz przez to zdarza mi się cierpieć, ale nad tym też jestem już w stanie zapanować. Tak uważam. Moim celem jest bycie zniezniszczalną. Jestem na dobrej drodze.


Pomaga mi w tym kanał tego kolesia. Dlaczego muszę się chwytać tego, co jest kontrowersyjne?
Taka już moja natura. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka ^^ Jeśli chcesz skomentować wpis, upewnij się, że przeczytałaś/przeczytałeś cały. Nie potrzebuję spamu bylejakimi komentarzami z dopiskiem "zapraszam do mnie" :)

Copyright © Syljens , Blogger