grudnia 19, 2017

krótko..

Czuję przepływ pozytywnej energii z każdej strony. Ten tydzień jest jakiś fajny. Mam nadzieję, że będzie taki do końca. Luźne lekcje, dobre samopoczucie. Nie chcę przynudzać i streszczać całego dnia, bo to ciut żenujące ;P
Umieszczę więc w tym poście 3 piosenki (tak, ja nie mam gustu muzycznego, dlatego każda będzie z innego gatunku xP )
3 zdjęcia (z datą pstryknięcia XD)
i 3 wiersze (z grupy prawie poeci)


Nie mogę na yt znaleźć tej wersji, którą lubię :/

30.08.2016 Zalew Maczuły na Horodysku


Ten tekst mnie jara niesamowicie 

Selfie z babcią z 15 marca tego roku :)


Klasyk.

02.10.2016
Nie, nie jestem normalna XD

by Alicja Banasiak

A post popełniony przez Sylwię
jak zwykle zresztą ;)

2 komentarze:

Hejka ^^ Jeśli chcesz skomentować wpis, upewnij się, że przeczytałaś/przeczytałeś cały. Nie potrzebuję spamu bylejakimi komentarzami z dopiskiem "zapraszam do mnie" :)

Copyright © Syljens , Blogger