grudnia 25, 2017

Fajne blogi, nowy wygląd mojego i standardowo muzyka

 Odprowadziłam niedawno do domu sąsiadkę-przyjaciółkę Kasię. Pisząc tego posta właśnie zajadam kanapki z hummusem, pierogi z kapustą i grzybami podsmażone przez moją mamę i barszczyk z torebki :D
 Co robiłyśmy z Kasią ? Ano męczyłam się około godzinę próbując zmienić jakoś wygląd bloga. Czy jestem zadowolona ? W jakimś sensie tak. Na sto procent nigdy nie jestem zadowolona. Nie chce mi się bawić z szablonami dostępnymi w internecie i męczę się ze standardowymi Bloggera. Przekształcam jak mogę, żeby wyglądał jak najlepiej, mogłabym się zastanowić nad wybraniem jakiegoś z internetu, ale serio z żadnego, który widziałam nie byłam usatysfakcjonowana.
 Zostawmy ten temat. Później skakałyśmy po blogach w poszukiwaniu czegoś co nas zainteresuje.

Wpis nie zawiera reklam, a autorzy blogów poniżej nie mają pojęcia o tym, że o nich tutaj piszę :) Nazwy blogów są podlinkowane, wystarczy kliknąć ^.^


Pokazałam Kasi bloga poświęconego rysowaniu. Artopolosis.


Dziewczyna ma niesamowity talent. Dzięki jej wpisie o ulubionych Instagramach (http://artopolosis.blogspot.com/2017/11/7-zagranicznych-artystow-ktorych.html) zaobserwowałam kilka nowych kont <3 Blog warty polecenia dla miłośników rysunku :D

Przedstawiłam przyjaciółce również bloga Klaudii - luxwell99
Uwielbiam kiedy na stronie jest dużo różnorodnych postów. Tutaj zawsze znajdzie się coś ciekawego do przeczytania. 

Dodając, że Klaudia jest posiadaczką pięknych włosów *.* 

Później już wpadałyśmy na różne blogi i znalazłam kilka, które mnie zaciekawiły. Może jeszcze dzisiaj wezmę się do lektury. 

Mikołaj z tego, co widzę porusza dość kontrowersyjne tematy, będzie więc co czytać :)

Link do posta Adrianny udostępniłam nawet na moim fanpage. Tematy wpisów również zróżnicowane, kilka postów na pewno przeczytam jeszcze dzisiaj :)

Przemyślenia i nie tylko :)


Chyba jednak nie czuję tych świąt. Dla mnie today is a normal day. Przepraszam za ten makaronizm. Wydaje mi się, że za dużo używam słowa dzisiaj hihi 😉

W ostatnim czasie zawsze strzelam tu youtubowymi linkami do piosenek jak z procy XD
Ograniczę się dzisiaj do pięciu utworów :)










Jak mogłam przy wczorajszym poście zapomnieć o So Cold ? Cały rok męczyłam ten utwór i przez przyszły też pewnie będę :')


Sylwia

3 komentarze:

  1. Ojeju to bardzo miłe kochana, naprawdę się mile zaskoczylam :* te blogi które polecilas, musiałabym również sobie przejrzeć :* pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to smacznego! Nie ma na świecie nic lepszego niż takie pierożki z kapustą i grzybami odsmażone na oleju lnianym. Mniam! 😊

    Nie bardzo pamiętam, jak Twój blog wyglądał wcześniej, bo byłam u Ciebie tylko przelotem trafiając jedynie przez Instagrama. Miło się czyta teksty w asyście takiej chłodnej szarości. Ekran praktycznie nie męczy oczu. Co do takich gotowych szablonów, które można pobrać z Internetu, to też nigdy nie byłam z nich usatysfakcjonowana. Niby są bardzo ładne, ale jak się je już wgra na bloga, to ten blog wydaje mi się taki mniej mój. Dlatego stawiam na szablony zrobione w 100% przez siebie 😊 Jeśli nie jesteś zadowolona ze swoich obecnych zmian i chciałabyś coś jeszcze zmienić, ale nie wiesz jak to się do mnie odezwij i postaram się dopomóc 😊

    Bardzo fajne takie polecajki! Dzięki nim można poznać naprawdę wiele fantastycznych blogów.

    Ach, uwielbiam Queen ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo miło mi, że wymieniłaś mój blog <3 Dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń

Hejka ^^ Jeśli chcesz skomentować wpis, upewnij się, że przeczytałaś/przeczytałeś cały. Nie potrzebuję spamu bylejakimi komentarzami z dopiskiem "zapraszam do mnie" :)

Copyright © Syljens , Blogger